مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
۰ نفر

جانشین فرمانده ناجا گفت: فعالیت اراذل و اوباش به صورت مستمر و شبانه روزی در فضای حقیقی و مجازی رصد شده و با هرگونه اوباشگری و قانون شکنی برخورد می کنیم.

اراذل و اوباش خانی‌آبادنو

به گزارش همشهری‌آنلاین و به نقل از فارس سردار قاسم رضایی در قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش، گفت: برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت جامعه در دستور کار ناجا است و با عوامل ناامنی کشور قاطعانه برخورد می کنیم.

وی گفت: طرح های مقابله ای با اراذل و اوباش در سطح کشوراستمرار دارد، فعالیت اراذل و اوباش به صورت مستمر وشبانه روزی در فضای حقیقی و مجازی رصد شده و با هرگونه اوباش گری و قانون شکنی نظم و امنیت برخورد می کنیم.  

جانشین فرمانده ناجا گفت: درخواست و توقع آحاد جامعه از پلیس در حوزه تامین نظم و امنیت بسیار زیاد است، امنیت مردم و صیانت از آن برای ما بسیار مهم و خط قرمز ناجا است  برهمین اساس درصدد هستیم تا بهترین امنیت را که در شأن مردم عزیز است را برای آنها فراهم کنیم. 

سردار رضایی تاکید کرد: نیروی انتظامی بدون هیچ اغماض و مماشاتی با اراذل و اوباش در جامعه برخورد می کند برهمین اساس شناسایی و برخورد جدی با اراذل و اوباش، یکی از برنامه های جدی این نیرو است.

کد خبر 540215

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha